رازهای پنهان‌ تناسب‌اندام عادت های خوب یا بد !

12:49 1398/12/6

برچسب‌ها

رازهای پنهان‌ تناسب‌اندام عادت های خوب یا بد !

بیشتر افرادی که تصمیم به لاغری یا تناسب اندام میگیرن معمولا به دنبال معجزه میگردن، درحالی که راز تناسب اندام در انجام دادن یه سری کارهای کوچیک و پیش پا افتاده خلاصه میشه. یکی از مهترین آنها عادت های خوب و بد هستند. در این پست راجع به تاثیر عادت ها در تناسب اندام صحبت کردم

دو نوع عادت وجود دارد: عادت هایی که به نفع شما عمل می کنند و عادت هایی که علیه شما هستند. خوردن یک تخم مرغ آب پز در صبحانه، عادتی است که به نفع شما عمل می کند و مصرف نوشابه همراه با غذا عادتی است که علیه شما عمل می کند.

عادت کاری است که بدون تفکر انجامش می دهید. از محل کارتان به خانه بر می گردید، مسیر برگشت را با ماشین شخصی خود طی می کنید، یک قوطی نوشابه از یخچال بر می دارید و کل زمانیکه در خانه هستید را صرف تماشای تلویزیون می کنید.

شما تصمیم آگاهانه ای نگرفته اید که نوشابه دقیقا همان چیزی است که الان به آن نیاز دارید یا اینکه همین الان باید برنامه را در تلویزیون تماشا کنید.

اجازه دهید این موضوع را از سوی دیگر به آن نگاه کنیم. در محل کارتان هر 2 ساعت یکبار بلند می شوید و برخی از حرکات کششی مناسب با خودتان را انجام می دهید، در محل کار از مواد شیرینی با چای استفاده نمی کنید، در راه بازگشت به خانه سعی می کنید مسافتی را پیاده روی کنید و از مناظر لذت ببرید، زمانیکه به منزل رسیدید از میوه جات و سبزی ها استفاده می کنید و زمان بیشتری را صرف خانواده و فعالیت های جسمانی روزانه می کنید. در این زمان شما تصمیم آگاهانه ای گرفته اید، زیرا این عادت ها دقیقا همان کارهایی هستند که به شما در راه رسیدن به تناسب اندام کمک می کنند.

بنابراین این خود شما هستید که عادت های درست و یا نادرست را وارد زندگی می کنید و به معنای واقعی همین عادت های درست هستند که زندگی سالم را برای شما به همراه دارد.

با تکرار چندباره یک رفتار، آن رفتارها به عادت تبدیل می شوند. شاید تعجب آور باشد اما شما باید بدانید اقدامات ساده ای که در طول زمان بارها تکرار شده اند همان فرمول های معجزه آسایی هستند که تمام افراد به دنبال آنها هستند.

 دو ورزشکار حرفه ای را در نظر بگیرید: یکی از آنها شب ها ساعت 10 شب می خوابد، صبح ها زودتر از خواب بیدار می شود و صبحانه ای با کیفیت مصرف می کند. ورزشکار دیگر هر شب ساعت 12 می خوابد و صبح ها اغلب دیر از خواب بلند می شود و علاقه ای به مصرف صبحانه نیز ندارد. به نظر شما کدامیک از آنها بهتر می توانند به موفقیت دست پیدا کند؟ 

پس ورزشکار عزیز، اگر قصد مدال طلا در سر داری و یا دوست عزیزم اگه میخوای سریعتر به تناسب اندام برسی، اولین اقدام انجام عادات مثبت و خوب در زندگیه، پس از همین امروز برای سبک زندگی بهتر تلاش کن.

تو میتونی!