در طول مسابقه چی بخوریم؟

در طول مسابقه چی بخوریم؟

بهبود عملکرد

در روز مسابقه باید به سوخت و مایعات  توجه ویژه شود. در نهایت، آنچه در طول مسابقات می خورید نباید تفاوت زیادی با آنچه در روزهای تمرین می خورید داشته باشد. متأسفانه، بسیاری از ورزشکاران تمایل دارند که هنگام تمرین سوخت کافی مصرف نکنند و سپس از ترس اینکه انرژی شما تمام نشود، در روز مسابقه پرخوری می کنند. قبل از برنامه ریزی استراتژی سوخت رسانی خود، سوالات زیر را از خود بپرسید تا تصمیم بگیرید که آیا در طول رقابت خود نیاز به استفاده از تغذیه ورزشی مهندسی شده دارید:

 

  • آیا در زمان بروز بیماری من کاهش گلیکوژن عضلانی و افت قند خون امکان پذیر است؟
  • آیا من در معرض کم آبی و بیماری گرمایی هستم؟
  • آیا شدت فعالیت ورزشی هضم بدن من را به خطر می اندازد؟
  • آیا چالش های منحصر به فردی (به عنوان مثال، آب و هوا، زمین، مهارت ها) در طول این رویداد وجود دارد که تأمین نیازهای انرژی خود را برای من دشوار کند؟

 

اگر به هر یک از سوالات بالا پاسخ مثبت داده باشید، محصولات تغذیه ای ورزشی زیادی وجود دارد که به شما کمک می کنند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشید. ژل ها، نوشیدنی ها و جویدنی ها منابع قابل حمل کربوهیدراتی بسیار غلیظ و غنی را به شما تحویل می دهند. این محصولات بسته بندی یا کیسه هایی دارند که به راحتی قابل باز شدن هستند و باعث می شود در حین انجام یک فعالیت، سریع از آن ها استفاده کنید. همچنین طعم، قوام، نوع و مقدار کربوهیدرات ها و مقدار الکترولیت متفاوت خواهد بود.

 

شکلات های تغذیه ای آمریتا

شکلات های پایه

شکلات بومبل

شکلات کلیف، شکلات کلیف کید، شکلات اورگانیک کلیف کیت،شکلات لوناز.

شکلات EPIC

شکلات گتروید

شکلات هامر

شکلات Health Warrior chia

شکلات های انرژی زا Honey Stinger

شکلات های KIND

شکلات های لارا

شکلات های عودلا

شکلات های Picky

شکلات های پاور

شکلات های Pro

شکلات های Raw Revolution

شکلات های Vega One


نویسنده:
تولید محتوا


1399/8/12

برچسب‌ها